alefbanovin alefbanovin .

alefbanovin

آيلتس تهران

تهران به عنوان پايتخت ايران ، در اكثر زمينه ها داراي نوين ترين امكانات نسبت به ساير شهرهاي كشور بوده است . علاوه بر امكانات فيزيكي ، بسيار پيش آمده است كه برخي خدمات غير سخت افزاري نيز مختص اين شهر بوده و هموطنانمان از اقصي نقاط كشور براي بهره مندي از آن ها به تهران سفر مي كنند . يكي از اين خدمات آيلتس تهران مي باشد كه با در نظر نگرفتن شهرهاي شيراز، رشت و كرمانشاه ، متقاضيان اخذ اين مدرك تنها ۱ مقصد براي شركت در اين آزمون دارند . آيلتس يا سيستم بين المللي ارزيابي زبان انگليسي داراي مدركي معتبر است كه يكي از پيش نياز هاي هرگونه اقامت در كشورهاي توسعه يافته به حساب مي آيد .از اين روي در هر گوشه از اين سرزمين ، اگر شخصي مايل به ادامه تحصيل در خارج از كشور و يا اقامت دائم در كشور هاي انگليسي زبان مانند استراليا يا كانادا باشد ، موظف است كه مدرك آيلتس خود را اخذ نمايد كه اين كار جز از راه آيلتس تهران شدني نيست. داوطلباني كه قصد اخذآيلتس تهران را دارند ، در صورتي كه به صورت بالقوه داراي زبان انگليسي قدرتمندي نباشند نيازمند شركت در كلاس هاي آن مي باشند . كلاس هاي آيلتس تهران در انواع و اقسام مختلفي برگزار مي گردند اما از مهمترين انواع آن مي توان به كلاس هاي حضوري ، دوره هاي مجازي ، دوره هاي آنلاين و دوره هاي خصوصي اشاره كرد . در كلاس هاي حضوري آيلتس تهران مانند كلاس هاي درس مرسوم ، دانشجو با حضور بهم رساندن در كلاس و در محيطي پويا ، با معلم و ساير همكلاسي ها به بحث و گفت و گو پيرامون زبان انگليسي و تعليم و تعلم آن مي پردازند . اين در حاليست كه با كمك ابزار كمك آموزشي و اينترنت ، كلاس بيش از پيش در جهت استيلاي اهداف خود گام مي نهد . آيلتس تهران و شركت در كلاس هاي آن براي شهروندان تهراني آسان و در دسترس مي باشد ، اما متقاضيان شهرستاني چه كنند !؟ مسلما شركت در كلاس هاي آيلتس تهران براي غير تهراني ها منطقي و مقرون بصرفه نمي باشد ، از اين روي يا بايد به آموزشگاه هاي شهر خود رفته و فقط براي آزمون آيلتس به تهران ( و يا ديگر شهرهاي ارائه دهنده اين خدمت ) مراجعه كنند و يا در كلاس هاي از راه دور شركت كنند . اين كلاس ها كه تحت عنوان دوره هاي مجازي و دوره هاي آنلاين داير هستند ، كمي از بار آموزش مقدماتي آيلتس را بر دوش مي كشند . در دوره هاي آموزشي آيلتس تهران ، داوطلبان با كمك سيستم كامپيوتري خود ، نرم افزارها ، مقالات و اسلايدها و … در منزل خود تحت آموزش قرار گرفته و در صورت پيش آمدن سوالي ظرف ۱ روز پاسخ خود را از استاد و يا پشتيبان خود دريافت مي كنند . در كلاس هاي آنلاين نيز متقاضي همچون كلاس هاي واقعي در روز و ساعتي مقرر در كلاس مجازي خود ( توسط كامپيوتر) شركت كرده و با ضبط فيلم كلاس ، توانايي ديدن چند بار آن را دارد سخت افزاري.در كلاس هاي خصوصي ۱ يا ۲ نفره نيز استاد مربوطه آموزش هاي لازم را با توجه به ضعف ها ، قوت و نيازمندي هاي متقاضي ارائه مي دهد .

پس از شركت در كلاس ها و ثبت نام آزمون ، به همراه داشتن گذرنامه معتبر با تاريخ انقضاي بيش از ۳ ماه الزاميست و در صورت نداشتن امضا و عدم ارائه در هر ۲ آزمون شفاهي و كتبي از حضور شما در جلسه امتحان ممانعت به عمل آمده مبلغ پرداختي نيز مسترد نمي شود.

آيلتسآيلتس


برچسب: آيلتس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۲۸:۰۳ توسط:alefbanovin موضوع:

آموزش آيلتس تضميني

اهميت فراگيري زبان انگليسي و در صدر آن اخذ مدرك آيلتس بر هيچ شخصي پوشيده نيست . تمام افرادي كه قصد مهاجرت به كشوري خارجي ، تحصيل در دانشگاه هاي معتبر ، اشتغال به كار و و تجارت در آنجا را دارند ، به خوبي به لزوم داشتن مدرك بين المللي زبان آگاهند . مدارك متعددي وجود دارد كه به عنوان استاندارد و معياري يكسان براي نمايش سطح زبان بيان مي گردد كه از سردمداران آن ها مي توان به آيلتس و تافل اشاره كرد . همانطور كه مي دانيد تافل به مدركي آمريكايي اتلاق مي گردد كه توانايي هاي انگليسي  آمريكايي افراد را نشان مي دهد ، توانايي هايي از قبيل قدرت تكلم ، شنوايي ، نوشتاري و درك مطالب بواسطه گوش دادن . حال ، با توجه به معيار آمريكايي بودن لهجه ، ممكن است فردي كه داراي شجره نامه بريتانيايي بوده و زبان انگليسي در ذره ذره وجودش ريشه دوانيده است ، به دليل لهجه اي غير آمريكايي ، نمره مناسبي براي تكلم ياSpeaking خود نگيرد . اين در حاليست كه در آيلتس ، تمامي لهجه هاي استاندارد و ثبت شده مورد پذيرش مي باشد ، از اين روي ناميدن مدرك آيلتس به عنوان معتبرترين نشان زبان ، اغراق نمي باشد . در همين اثنا و توجه به اين شرايط ، آموزشگاه هاي فراواني كباده آموزش زبان را مي كشند . آموزشي كه ملزم به در بر داشتن ۹ درجه آيلتس مي باشد . آموزش زبان در سطوح مقدماتي از عهده افراد متعددي بر مي آيد ، ولي مراكز انگشت شماري وجود دارند كه به سطوح بالايي آن نيز مسلط باشند . در چنين شرايطي ، اهميت آموزش تضميني به شدت خودنمايي مي كند . تضميني كه در خلال آن به داوطلبان اين دلگرمي داده مي شود كه آن ها توانايي اخذ مدرك زبان  خود با نمره دلخواهشان را داشته و در صورت عدم موفقيت آن ها در زماني معين ، تمام يا قسمتي از مبلغ پرداختيشان عودت داده مي شود . در ادامه لازم به ذكر است كه در زمينه اخذ آيلتس ، وجود هر تضميني نيز گواه بر انجام حتمي امور نمي باشد . كمااينكه موسسه اي با اهداف فريبكارانه به اشاعه اين سخنان مي پردازد و يا آموزشگاهي تازه تاسيس ، براي جذب مخاطب دست به انجام اين ريسك مي زند كه در صورت عدم انجام تعهدات خود ، چيز زيادي را از دست نمي دهد . اما تضمين اخذ آيلتس در آموزشگاه هاي معتبر به نحوي ديگر است ، در اين موسسات ، مدير مجموعه علاوه بر برآورد توانايي كادر آموزشي خود ، تجربه هريك و ساير امكانات سخت افزاري دستگاه خود ، به مشخصات زبان آموز نيز توجه مي كند . بطور مثال ممكن است در مواجه با۳ نفر كه همزمان براي ثبت نام اقدام كرده اند ، براي يكي تضميني۱۰۰درصدي اعمال كند ، براي ديگري تضميني تقريبي با شرايط ويژه و براي نفر سوم هيچ تضميني ارائه ندهد . فرق اين افراد در ميزان دانايي و تسلط آن ها به زبان انگليسي ، انگيزه هريك براي اخذ آيلتس ، ميزان اراده و مدت زمان مد نظرشان مي باشد . در تكميل اين مثال مي توان گفت ، شخصي كهIELTS 5 داشته و قصد تبديل آن به نمرهIELTS 6 را دارد و همچنين زماني ۱ساله را براي اين دوره تعيين كرده است در برابر كسي كه به دروس زبان مقدماتي نيز مسلط نبوده و قصد گرفتن آيلتس ۷در ۳ ماه را دارد ، از ارجحيت بيشتري براي برخورداري از تضمين برخوردار است .


آيلتسآيلتس


برچسب: آيلتس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۲۶:۴۸ توسط:alefbanovin موضوع: